onsdag 15 augusti 2012

Jag är lyckligare nu..

                                                                       Hej!
Asså varje gång jag gör slut med en kille så blir vi osams!
när jag var på semester med en kompis så gjorde vi slut och så pratade vi med varandra i telefon..men du skulle han prata med min kompis..ah så sa jag:
-A vänta då!
-amen kom igen då..trögis!
Amen liksom vad sa jag nu då?Och så sa han att jag var en "fattigbonde"?!

killar..blev så jävla ledsen när han håller på såhär! om man säger såhär..

                                                       Hej!
jag heter emma och är 10 år och en kille i min klass höller på att jävlas med mig!
blir så irriterande på honom

du "killen", om du läser detta,så vill jag fråga...Kommer du fortsätta?


Mår inge bra av det du säger..



Kolla in den HÄR!!

1 kommentar: